Beata Rakszawski

Z wykształcenia socjolog, w latach 1996-2001 dyrektor marketingowy pphu Euroskór i pphu Dallas-wiodących importerów branży skórzanej, do ich odbiorców należały między innymi takie marki jak Lasocki i Ochnik. Była odpowiedzialna za przygotowywanie i obsługę misji handlowych, kontakty z środkami masowego przekazu, koordynację kampanii reklamowych, organizację imprez promocyjnych, wystaw i ekspozycji na targach krajowych i zagranicznych. Od 2000 roku w branży turystycznej i hotelowej. Odpowiadała za zarządzanie hotelami austriackiej firmy GmbH Alpenrose, której była Prezesem – optymalizację kosztów, poszerzenie oferty sprzedażowej, wprowadzenie oferty obiektów na rynek polski, węgierski, chorwacki i włoski. W jej dorobku zawodowym jest również obsługa ruchu turystycznego w kraju i zagranicą (Organizacja kolonii dla Elektrowni Bełchatów) oraz prowadzenie działalności impresaryjnej – przedstawienia teatralne, koncerty takich wykonawców jak: FISH, Jethro Tull, Marek Piekarczyk, TSA, Thin Lizzy, Uriah Heep, Ten Years After, Budka Suflera, Coma, Bars and Melody, RPWL, Johny Winter i wielu innych. Podyplomowe studia architektury wnętrz na WST w Katowicach. Koordynator projektu przy budowie i uruchomieniu Browaru Dziedzice i Chacharni. Współpraca z architektami i wykonawcami na etapie projektowania, budowy i wyposażenia, opracowanie brandingu, strategii marketingowej, oferty sprzedażowej, pre-opening. Szefowa marketingu i Public Relations w Centrum Handlowym Stara Kablownia – opracowanie strategii marketingowej, analiza konkurencji, przygotowywanie kampanii reklamowych. Konsultant przy uruchamianiu gastronomi w Ośrodku Złoty Groń w Istebnej, manager Ośrodka Szarotka w Istebnej. Od 2016 związana z CKiR Orle Gniazdo – skutecznie wdraża plan naprawczy. Współtwórczyni koncepcji Modernizacji Przebudowy i Rozbudowy CKiR.
Restauracje w Szczyrku: Huta Smaków, Grill Bike Bar, Sun & Snow, Orle Gniazdo, Bar 6 piętro.